sjukhus

hola guys!  dagen har vart riktigt dålig :/ har vart på sjukhuset hela dagen av  privata själ men jag mår hyffsat bra. så det har vart segt jag gillar inte sjukhus alls tycker det är lite läskigt. sen var jag iaf och åt på max hihi schh! det var gott...okej måste komma ihåg att komma i form tills hösten! no more skräppmat och inge mer godis!  så är väldigt seg nu så nu ska jag istället för att gå ut lägga mig i soffan och titta på film och ha en riktig mys kväll.. jag vill hem här ifrån, saknar folk så himla mycket! imorrn ska jag antagligen till sthlm och titta på matchen tror inte jag hinner göra så mycket mer där men vi får se ;) så dagen har vart tråk..

                       webben funkar fortfarande inte så ni kan inet få dåliga webcam bilder :/
                                        
                                               det här är jag och sötaste lovisa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0