take your time to figure it out..

hola guys! hur ni må? jag mår säämst har väldens huvudvärk! igår var det ju filmkväll men jag orkade bara se paranormal activity sen fick jag en löjlig huvudvärk som den jag har nu så gick hem och la mig och sov..men problemet var att paranormal activity var sp jävla läskig så jag kunde inte sova :/ den var verkigen cp läskig! jag har sett den med alice innan höhö och då tyckte jag den inte var riktigt lika läskig men när det åskar och så blir det läskigare ;) idag ska jag powerwalka,baka scones och  prata långa tekefonsamtal :) sen ikväll blir det nog film igen men hemma ;) det är vääldigt dött här uppe vill hem..men nea kommer ju så det funkar :)
                                                
                                               idag blir det massa cafe!!

Kommentarer
Postat av: Martintiril

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2011-06-08 @ 07:45:12
URL: http://martintiril.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0