torquay 2010

mi piace la vodka e la cazzo. en mening som ger 1000 minnen och för mig att få gåshud och desperat längta tillbaka. jag vet exakt vad jag saknar mest det är alla underbara människor som tog en gigantisk bit av mitt hjärta och en giganstik bit av min hjärna. jag har hållt många tal under den här resan och sitter och läser dom jag skrivit nu och..ja det e helt sjukt att man kan sakna det så mycket..tänka skriva lite vad som hänt men vet inte hur jag ska börja--så börjar skriva om hur mycket jag saknar ala göteborgare,trollen,skåningar,norrmänen,stockholmarna och mina älskade italienare..kommer jag aldrig nånsin träffa igen den meningen kändes som en kniv i hjärtat att säga..
                                             
                                                                    några av mina älsklingar :)

Kommentarer
Postat av: emmy signal

jag saknar dej så sjukt mkt michelle!



jag älskar dej<3

2010-07-15 @ 22:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0