you got me like O-M-G

                                                          
  det är över nu,men jag kommer ihåg alla dagar med er! Ni got me like OMG,jag trodde aldrig att jag skulle kunna älska några efter 3 veckor men så vart det..ni gjorde dom 3 veckorna tills helt suveräna och jag tänker på det ofta. det känns hemskt att det är över men jag är så glad att jag fick lära känna er! det här var en helt oförglömligkväll! vi hade så kul..precis som alla andra kvällar och dagar och morgonar. men jag speciellt glömmer aldrig den här kvällen höhö..LOVE U GUYS!


Kommentarer
Postat av: emmy signal

LOVEU!!

2010-07-31 @ 15:39:16
Postat av: Hannah

Jag är så jääääkla ledsen att allt är över:((( och den kvällen va så himla rolig!:D <33

2010-07-31 @ 22:10:40
URL: http://radtke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0