everywhere I go people smile.

Hola guyas sitteer just nu och lyssnar sönder "bromance-avicii" jag brukar inte va helt galen i sån musik..men halvt förälskad i låten :P idag har vi vart vid kaanan badet med klassen kom typ 40 min förrsent för jag,alice och elina gick vilse  och missa t-banan :/ domhade ju byggt om där typ..lite synd :P men  där åt vi och umgicks typ :) sen drog jag och alice in till sthlm där vi vandra runt titta i affärer alice shoppa m.m väldigt mysigt..vi prata om viktiga grejer typ så skönt :P alla ler det är som himla mysigt nu på sommaren..alla älskar sommarn,det är väl bara jag som e lite ledsen för har ont i halsen :/
           
spola fram en bit ;)                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0