hola guys!

jag mår skit nu har vart på resturang inte kunnat äta för jag e så himla nervös! om 8 timmar ska jag vara på arlanda har inte packat klart än..bläh hatar det här just nu men ska bli skit kul :)
idag har jag annars vart i stan med mina bästavänner hade så jävla kul om jag får säga det själv..vi gick runt på söder och götgatan och shoppade..eller ingen köpte nåt det vart bara asgarvande i varenda butik...sen fikade vi på "fåtöljen" mycket mysigt faktist..jag mådde inte så bra idag tror mina bästavänner märkte det för det mobba sönder mig och gjorde mig på super humör :) tänk hur sjukt lycklig jag är att jag har så himla många bra vänner..
men dagen har vart super :)
                                                  
                                                     sötaste :)
                                                
  vi tyckte vi var lite mean girls på den här bilden, jag e gretchen,alice regina och lollo hon andra XD vi har sätt den filmen pinsammt många gånger :P
                                                
                                         kommer sakna dom alldels för mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0