jag kan inte fatta det....

4 år,  8 terminer, 1 miljon prov, 1 miljon läxor, 300 miljoner minnen, jag kan inte fatta att min tid på engelska skolan nu är slut, det känns helt j*vla stört att det är skolavslutning imorgon och att jag aldrig mer kommer tbx till engelska. jag kommer ihåg i 6an när jag grät för att jag inte ville börja i en annan i skolan
6an var året man lärde sig allt då man inte kunde nånting, jag alice och samia umgicks mycket..sexan ja då hade man inga problem,då fick man 90% på engelska provet och man var livrädd för nior.
7an vart skolan jobbigare, jag kommer ihåg att jag började sminka mig i 7an och man vart mer vuxen kommer faktist inte ihåg jätte mycket av 7an men man hänge väl på pea, och jag har nog bara bra minnen från 7an :P
8an var skolan ett rent helvet hade betyg, och inga bra betyg kan jag lova ;)
9an..slutet nationella prov,betygstress,bal, och nu ska man kasta upp hatten det man längtat efter i 4 år.
jag kom ihåg att jag var livrädd för detention i 6an..jag har fortfarande inet haft kvarsittning :D men några incident reports (heter inte behavor notice) har jag fått :P kom ihåg smsa i korridoren så fick ju gå upp till rektorns kontor det e stört..massa minnen och kommer inte glömma men nu behöver jag något nytt!
                                 
                                   det här är mitt spex btw :) vi e fångar och lärare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0