let`s have some fun with eyeliner and cigarettes all we care about is beutiful,dirty,rich,baby could you blow my heart up because your so hot I like you alot

hehe sämsta rubriken någonsin men det är för att förkorta veckan med några rader ur låt texter, jag var ju vid norrtälje i veckan för er som missade det ;) jag tänkte berätta lite vad ni missade ;) men iaf vi var där i 5 dagar och hade galet kul! vi knarkade sönder lady gaga och "hej hej monica"  annars så vart det mycket film, mycket promenad och samtal om gamla minnen och framtidsplaner :) det vart sena roliga nätter, ja man levde som 16-åriga nsnorungar i 5 dagar, sena nätter och sena morgonar :P fast vi var jätte duktiga och laga mat och städa och så :)
här e lite bilder observera att jag är utan smink..pallar inte byr mig va stolt över mig själv..pallar inte gå och hata mig själv livet är för kort för det...
                                               bildbomb
                             
                                       det fanns galet tama kossor där :)
                                   
                                en dag gick vi en jätte lång promenad jag va snygg då XD
                             
                                        alice var riktigt jävla cool och min bff :)
                       
                           e sådär jätte rolig kväll :)
                    
                       två tjockisar på en brygga som faktist badade :)
                   
                luffaren michelle tidigt vänta å bussen fick vänta i timmar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0