party and bullshit

hola sexys! hur är det med er? jag sitter och myser i min britney spears tröja som jag köpte å¨hennes konsert när jag gick i 4an och håret uppsat i en slarvig toffs :P kvällen har vart otroligt mysig! jag vill faktist inte berätta detaljer..men kan väl säga att det var ganska lungt :P jag gick i klackskor hela kvällen så har j*vligt ont i fötterna kan verkligen inte gå i klackar..det vart lite dans,mycket god mat och mycket titt på bröllopet :) och nu på slutet vart det bara övertrötta skratt :) men som sagt en lugn och msyig kväll :) jag e fortfarande sjukt sliten vet inte varför men överlever :) 
                     
                      kvällens låt :)

var inne och titta lite på bröllopet såg bara en bit av båten men det var jätte fint :) var där med lollo och familjer så det va kul men var galet mkt folk! kolla kungsträdgården!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0