sjuk :/

hola guys! jag e jätte sjuk :( tycker väldigt synd om mig själv..åkte till skolan fixa mitt skåp bestämmde strl till avslutningskåppan :P och pratade lite med alice..nu har jag bara ätit ben and jerrys :P (half baked mkt god :D)
och tittat på film.
igår var det ju nationaldag så var nere på golfängarna med lollo men vi mötte även :taxen,wedin,nea,sonia,ellis,pontus,daniel,robin,marcus..vi hade trevligt bara vandrade runt flummade och ja som man brukar :) mådde dåligt å gick hem tidigt och däckade på soffan direkt...bläh. men det var en riktigt mysig dag :)
                                    
                                     gänget ;)
                              
                                    hihi linda soöa daniel har fler bilder men orkar inte lägga ut alla ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0