SOMMAR UPPDATERINGEN! ganska important ;)

hola guys! tänkte bara skriva lite om min uppdatering nu i sommar! så ni vet när ni kan följa min blogg och hur ni kan göra det  under sommarlovet i höst är ju allt som vanligt igen ;)

1. nu åker jag i 3 veckor till torquay på språkresa ;) kommer inte ha en gäst bloggare men kan komma in inlägg från några av mina kompisar ändå ;) jag kommer försöka blogga lite där..alltså nån gång ibland :)

2.sen kommer e jag hemma nån vecka eller så då är att som vanligt :)

3.landet där blir uppdateringen också konstigt eftersom internet inte alltid finns men kommer blogga hyffsat mkt där :)

4.sen i augusti blir det taize i 10 dagar ni får veta mer sen ;)

men jag kommer alltså inte ha en daglig uppdatering i torquay! men idag bloggar jag på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0