ännu en gång..

ännu en gång pluggade man ett tag men tröttnade sedan då satte man sig på bussen och åkte till lollo där man skrattade,pratade om gamla minnen och bara hade allmänt mysigt pratade inte ett ord om något problem vilket var skönt..jag insåg ganska snart att jag faktist behövde åka hem och plugga lite historia..så jag gick till bussen  och märkte jag var 1 sekund förrsenad orkade inte stta och vänta försökte desperat springa efter den men misslyckades även med det..så vart sittande vid solna station ett bra tag..med musik på högsta volym och en god kopp kaffe väntade iaf här hemma :) nu ska jag plugga historia och fixa det sista med spex imorgon :) 
                      
                     ni ska bara höra våra framtidsplaner.....                     

Kommentarer
Postat av: Tofftonblog4982

I really enjoyed it. You have done a great job.

2011-05-16 @ 08:34:42
URL: http://tofftonblog4982.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0