all the crazy shit I did tonight those would be the best memories

ja ni! vad hände egentligen igår? det var så j*vla kul..kvällen innehöll,skratt,dans,äklig mat,massa hårspray massa smink,asgarv,ragg,trevliga fulla männikor,drinkar..jag vete fan men det var så jävla kul :D
det roligaste av allt var min kära bff alice iaf och våra lysrör :Dpå taxfreen shoppa jag mascara och tic tac :P lite halvt pank sådär :P ni kommer få höra mer och se fler bilder i veckan orkar faktist inte nu
                                                
                                              kvällens roligaste :P fast det var lite hemskt när vagnen välte :(
                                                           
            smygg bild på alice hihi så busig jag är :P sover hon med skor? hon sov inte testa bara sängen ;)
                            
                                                                   
                   alice hitta en motorcyckle det var så himla kul hahah XD  i spel rummet ;)          
bara ett smak prov ;)
                                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0