måndagar nu mera är konstiga

förut hatade jag måndagar höst mörker,kallt,man inser att det är början på en ny galet stressig vecka.. Nu mera gillar jag måndagar, början är närmare slutet :) man inser att det inte spelar någon särskild roll längre det blir helg på mindre än 1 sek när man vill det..allt går för fort, 4 år i engelska det är helt stört! känndes som det var nyss som jag stog och halv grätt på lilla albys skolgård och inte ville börja högstadiet men var ändå väldigt förväntas full..känndes som om det var nyss jag längtade till fredagen då ala kläder skulle vara perefkta då vi skulle ut och äta med tjejerna och ha minijulafton med mina kära vänner.det känns som det var igår jag längtade som fan till birka..och känns som om det var igår jag åkte t-banan till islandstorget..saknar redan allt..men tycker det ska bli j*vligt skönt med nytt såklart!
                                            
                                       alla läxor alice hade 1 dag! kan ni fatta det! helt sjukt stressigt det var är nu över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0