något jag inte trodde skulle hända...

hej alla älskade bloggläsare! jag har en dålig nyhet...
det är nämligen så att det hänt ganska mycket privata grejer i mitt liv under de senaste veckorna... och nu är det så att jag mår inte särskilt bra. men jag har även börjat kommit över lite dåliga grejer och taize och torquay..men då dycker det upp nya grejer. så nu är det så att jag tar en liten paus från bloggen..just för att jag känner att jag mår dåligt och många inlägg blir så deppiga och det kan bli för privat ibland. vänner ..jag e lycklig jag har en SUPER bra liv men ibland...ja ni kanske fattar om ni inte gör det så vill jag inte berätta mer,men kan väl säga att det inte är över en dag det här hänt.
vi kanske syns redan imorron? vi kanske syns om 4 veckor? nej kommer blogga nåt inlägg..och berätta hur allt går..men nu, blir det en paus tyvärr..men jag ska blogga i 3år! så bloggen är verkligen inte nerlagd!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Hoppas du kommer må bättre snart Michelle! Du är en jättefin tjej och så snäll, och så skriver du väldigt bra tal..;D bara så du vet, kram !<3

2010-11-21 @ 22:48:28
URL: http://radtke.blogg.se/
Postat av: Emmi

du är så fin michelle! ring mig om det är något, du har ställt upp för mig så mycket den senaste tiden! vi kan deppa ihop. eller så hittar vi på något gal1 roligt, typ IKEA! :D haha kärlek till dig min vän.

2010-11-22 @ 07:43:43
URL: http://knoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0