höstmorgon i sundbyberg..

hola snyggingar sitter på balkongen med en kopp kaffe och musik som dunkar i öronen..sitter mest och tänker på allt.på framtiden på nutiden, vad ska jag bli när jag gått klart gymnasiet? ingen annig... jag har ju några år på mig att tänka..
höstet är härlig ibland myser i sora halsdukar och många filtar även fast det redan nu är alldeles för kallt och att jag hellre skulle ligga på en strand i torquay..
jag känner att mina tankar leker det hoppar från tanke tll tanke...därför blir det  ett väldigt flummigt inlägg..

för prick ett år sedan..vandrade jag runt med min bff i stan..gick på bio och kom hem alldeles för sent..

Kommentarer
Postat av: Pellehermine

I enjoyed my visit. Greetings from Germany

2011-11-23 @ 07:59:49
URL: http://pellehermine.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0