lönch på vapiano

 hola guapas! var bara i skolan en timme idag :P sen drog jag och mina flickor till vapiano i gamla stan för en riktigt smarrig lunch vart en funghi för mig (champinjoner) så jävla gott michelle♥vapiano och nej jag leker inte dessie ;) hahah  driver..men det var mumsigt! nu måste jag plugga big time!
                                      
                              älsakde mat
                                  
                            ebbsan
                                  

                                  jag diggade maten!
                             
                                        mumsigt!
                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0