när det är något som saknas

får lite halvt ågest av att inte vara i göteborg har längtat efter det sen den 13 juli..vilket j*vla misstag..
men iaf dagen har vart bra! har vart en super duktig barnvakt och släppat runt "mitt barn" på massa roliga ställen! så vi har haft det kul! snart kommer alice, vi ska ha riktigt kuligt ikv! som tröst för att jag inte är i göteborg..hah nej men för att jag faktist vill umgås med henne ;) vi får se vilka spännande grejer vi hittar på! :D
förresetn nu kan man göra tidsinställda inlägg fett med naaaaaaaaaaaaajs! när jag e på landet och så kommer ni alltid få inlägg typ fatta va bra! hihi
                                               
                                        damn i miss u  guys!

Kommentarer
Postat av: H A N N A H

Synd att du inte kom! :( Kändes sorgset att inte få rtäffa någon stockholmare.. Men det får bli en annan gång!;)<3

2010-10-24 @ 01:27:28
URL: http://radtke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0