run forrest run

ska snart springa till skolan ville bara bli p bra humör och då sätter man på spotify på mina bästa party låtar sådär på morgonen och slänger in ett dåligt morgoninlägg höhö..ska tränna efetr skolan också så kommer bli lite halv dålig uppdatering :P hehe men iaf nu har jag matte prov TAGGA! för en gångs skulle känner ag mig förbered om jag nu får ig blir jag jävligt chockad det känns skönt! nu måste jag springa måste hitta mitt headset :S ingen musik på t-banan är som en bra partylåt utan bas: värdelös
                                             
                                                    dagens outfit jag vet att bilden e gammal..men jag har faktist inte en sån stor gaderob att jag kan eller vill slänga kläderna när jag andvänt dom ;)
bodyn: monki
kjol: koola anna
leggins: hm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0