take me high

hola guapas! sitter i sängen och myser med en stor kofta som jag huttat i gaderoben och bara myser sådär!  kvällen var så mysig! vandra runt i sumpan med emmi,carro och min norrländska favorit hermon! har saknat honom :) så vi hade det mysigt värre åt pommes..carro spillde cola höhöh..fick en extra mohaha problemet colan spilldes på min mat XD .. men ja sen en stor latte med roliga lock lite sådär mysig kväll..
                                              
                              jag och carro (snodde bilden av henne)
                                            
                                           detta är en obered hermon hihihi :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0