dagen!

idah ahr jag vart på kärsön och orienterat! det gick skiit bra :) alla rätt woho! men iaf sen drog jag och flikksen från min klass och käka på donken höhö (nyttigt) innan vi drog till ebbas place körde lite gitar hero för att senare åka in till stadsbibloteket och plugga :P det gick faktist HYFFSAT! är lite halv stolt över mig själv sådär :P sen drog jag och ebba till friskis och jympade lite :P men vi var även så duktiga och sprang efter! så har min dag sett ut :P
                                       
                          höhö gick inte så bra för mig :(
                                     
                              ebbsan taggar inför orientering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0