what doesnt kill you makes you stronger

jag hatar att vara seriöst på bloggen!! alltså verkligen hatar det.. okej allt jag tycker och så är väl seriöst men nu måste jag ta upp det här med snorungar :)
för 1 år sen hade jag blivit sjukt ledsen för de har kommentarena jag fått..jag hade antagligen tagit åt mig och blivit jätte ledsen! men nu mera vet jag att jag inte är världelös..jag är älskad och jag vet om det. visst jag vet sjukt många som hatar mig men när ni (innerstads personer) försöker trycka ner mig! ni lyckas inte!  så klart jag inte blir glad utan..lite ledsen och förbanad! men jag tänker inte lägga ner någon mer tid på er! jag vet dessutom ip-adressen så jag kan ta reda på vem det är..det e inte särskilt svårt.. så sä det rakt till mig eller med namn så jag kan ta dig seriöst! det är bara skriva till mig såkan vi prata om vad ditt problem är :)

Anonym om nobody told me:
De vet inte änns vad du pratar om. Det där är bara bullshit! korkad du e.

Anonym om ett år sen!:
Du ser ut som en ful liten fjortis.

jag e jävligt snäll som inte lägger ut personens ip! det är samma såklart ;) jag funderar starkt på att lägga ut det men vet inte om det är olagligt..sen har mina vänner blivit så j*vla förbannad på denna perso så hahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0