1 2 3 THG

en en gång så möts man nere vid pressbyrån,en en gång går man in i aulan,en en gång tillbaka i klassrummet. det här känns helt för jävligt för att vara ärlig. jag har aldrig vart så deprimerad för att ett lov e slut som nu. inte det där små nervösa som brukar finnas där, utan stenlugn och uttråkad. aja vad ska man göra? bara köra gärnet och klara allt så bra som möjligt. sen efter skolan drog jag och lunchade på "creme" en av mina favorit lunch ställen! sen så hängde jag lite med lisa,karin och ebba i stan gick förbi ung 08 jag har ju aldrig vart där!..det va ja...hehe. resten av kvällen no comments
Tumblr_lcbdsy8slx1qc0elho1_500_large
weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0