bästavän och jag.

den enda vi gör hela dagarna är att spela kort, vi spelar vänd 8,vänd 10,högen dam..vi dunkar movitz,timbaktu och annan sommar musik. vi pratar framtids planer,hur vi ska åka till brighton och shoppa tills vi spyr hur vi ska överleva 2 år till på gymnasiet. vi skrattar åt skämt som inte alls är roliga och som vi skrattar åt varje dag. vi är egentligen totalt olika, tänker på HELT olika sätt, jag läser helst elsas mode medan du läser el choco. vi är som ett pussel. vad gör vi mer? det har gått 15 år sen vi skolades in ¨på dagis samtidt och det var alltid vi två som var kvar på dagis sist, i lågstadiet var det du och jag som alltid åt billys puzza hemma hos mig efterskolan, i högstadiet var det alltid vi som sprang omkring på stan på fredagskvällarna och i gymnasiet är det alltid vi som kan träffas och bara asgarva på vilken dag som helst..när man inte orkar plugga.

och alla aik matcher..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0