2011 listan! publicerad prick 2012 ganska coolt..(tidsinställt haahhaha)


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
hahah jaa med stort J..mest i början av året! men en del nu i slutet ocksåå både bra och dåliga ahah ;)
2. Höll du några av dina nyårslöften?
hade samma som jag haft 2 senaste åren..ska nog ge upp på det.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
neeepp!
4. Dog någon som stod dig nära?
nej och det är jag vääldigt väldigt glad över!
5. Vilka länder besökte du?
norge,usa,cayman islands,panama,costa rica,storbrittanien,aruba,colombia
6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
höm..vill på festival!
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
26 januari,17 april och hela den resan, 21-23 maj det är de datumen jag kommer ihåg men massa hela dagar!
8. Din största framgång 2011?
att jag har fått en riktigt jobb tror jag!
9. Största misstaget?
festade bort mig..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
var sjuk nästan hela sommaren då jag jobbade på dagis :/
11. Bästa köpet?
calvin klein kavajen!! eller mina favortis levisar!
12. Vad spenderade du mest pengar på?
fika! mat och ja...
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
några riktigt fina vänner och riktigt roliga kvällar!
14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010?
levels!!!!! jag kommer med maggio !
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
nog lite deppigare :/
16. Vad önskar du att du gjort mer?
sagt tydligare vad jag tycker!
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
säger samma som förra slösat tid på värdelösa vänner!
18. Hur tillbringar du julen?
landet med lollo!
19. Var du kär i år?
neeepp :/
20. Favoritprogram på TV
DHW
21. Bästa boken du läste i år?
elsas mode!
22. Största musikaliska upptäckten?
avicii och slagsmålsklubben!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
fick pengar att shoppa med i usa hah
25. Något du önskad
e dig men inte fick?
fick ingen systemkamera!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
festade loss totalt i rålis jätte lyckat! sen på min födelsedag vart det familjen på grönan med alice och ebba, vi hade grymt kuuul festade loss lite till där!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
japp..vart friskare på sommaren!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
färgglad! transparetn,söta blusar,jeans i massor
29. Vad fick dig att må bra?
vännerna(särskilt alice och lollo)
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
dregla över enrique iglesias!
31. Vem saknade du?
har faktist inte saknat så mycket i år om jag saknat någon har ja tagit tag och träffat den men lite taize folk har jag saknat!
32. Den bästa nya personen du träffade?
jag rankar itne såånt! men har möt en hel del hääärliga personer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0