dagens kompis!

har faktist tänkt ut en ny kategori! tänker skriva om en kompis till mig eller en person som betyder mycket också hade jag tänkt skriva lite om den här! så ni får se vad det är för typer jag umgås med ocksåå! och jag rangordnar inte mina vääänner så det är inte sådär ni fattar ;)

den första dagens vän får bli taaxen!! sitter och chattar med henne och hon verkligen stötar mig just nu så tyckte det var awsome och välja henne ;) hihi
okej..jag och Taxen ( Linda) träffades i 6an skolavslutningen första gånge. genom lollo vi hade en sån jävla rolig dag! larvade runt på stan och ja vi hade så kul! så vi fortsatte att hålla kontakten, och vi hittade på så jävla många bus när vi var 13-15 typ, vi hade så jävla kul!  vad gjorde vi egentligen? var små och hade kul! sedan tappade vi kontakten ett tag, men när vi sedan båda började gymnasiet kände vi att man vill hålla kontakten med en gammal vän och inte släppa taget om hur kul vi har haft, så vi fikade och pratade om allt massor! sen kom den kvällen som verkligen fick oss på den här nivån 4 december 2010, vi hade den bästa party kvällen i mitt liv (typ) har aldrig haft så jävla kul! sen dess har vi festat massor tillsammans och det blir alltid så jävla lyckat!  vi fikar massor, har nog druckit ett hav med chailatte och ja jag vet egentligen inte vad vi gör..men jag känner att jag kan vara michelle till 100% när jag e med taxen och hon dömer mig absolut inte!
Linda taxen är alltså "dagens vän!"  hon är en otroligt social tjej väldigt uttåtriktad! ofta ses hon som den typiska blonda tjejen ;) men hon e absolut inte osamrt hah! hon rider på fritiden whop!, och ja hon e en riktigt jälva bra kompis

Kommentarer
Postat av: linda

du är världens bästa! love<3

2011-12-20 @ 23:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0