du bestämmer inte över mig.

JAG FÅR DAMP. okej men nästa. folk ska jämt hålla på att bestämma över mig och det är inget jag orkar med.
folk håller på att förbjuder mig från visa grejer och vad har mina vänner för rätt att göra det? det här handlar inte endast om 1 vän..utan flera som försöker kontrollera mig! jag vet att många bara försöker att få mig att inte bli sårad eller bara tänker på mitt bästa. men jag är 17 år, jag bryr mig inte så jävla mycket. jag vill bara ha kul. jag orkar itne hålla på att tänka vad folk tycker om mig? bara för att göra detta klart handlar inte om någon speciell person utan alla, jag e trött på det, jag ska va roligare,jag ska va lugnare, jag ska ta det lugnare med killar, jag ska bara kööra all in, jag ska festa mindre, jag ska ta med någon mer på fester annars så måste jag festa mindre, jag ska sluta larva mig, jag ska plugga mer,jag ska plugga mindre. alltså va fan?! om ni inet gillar mig  som jag är varför är vi då vänenr?!.jag älskar er alla..e bara så jäva trött på att folk verklgien ska bestämma inte bara ge råd.
Tumblr_lnqq1bfsvb1qjvjuyo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0