jag tog mig upp från marknivå till astronom

hej babes! hur mår ni? jag mår hyffsat bra! det är en person som får mig må himla dåligt men annars överlever jag, efter videon med jonah har ju det där med mobbning kommit mycket på tal och även om det var fejk så tycker jag det är bra att han gjorde videon för att det får folk att öpnna ögonen, även fast i den andra videon han gjorde vart man så j*vla förbannad på honom, han betede sig inte snyyggt! men iaf inte själva saken.. folk förstår inte hur elaka de kan va och hur mycket deras ord kan såra..var bara tvungen att skriva detta en gång till, för jag blir bara så himla sur.
jag ska också va ärlig jag har blivit retad ganska mycket faktist, vet inte om man ska kalla det något så kraftigt som mobbad så vi säger endast retad! men nu har jag lärt mig att skita i det, även fast jag blir otroligt sårad, så tänker inte jag förändra mig ett skit för någon annan skull, jag kommer alltid vara michelle och jag kommer alltid vara som jag är om man inte vill respektera detta, då kommer inte jag ha mycket respekt för den personen, respekt är något man förtjänar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0