Rippin' my heart was so easy, so easy Launch your assault now, take it easy

ja ni..det där med tankar. Jag sitter just nu som vanligt på vardagskvällar där det försigår för mycket i  mitt huvud på golvet ( kan inte sitta på balkongen längre det är lite för kallt)

jag har så himla mycket just nu, jag försöker styra upp allt. jag har börjat träna, jag jobbar, jag pluggar, jag försöker hinna med både gamla och nya vänner. jag försöker ta itu med mina egna tankar, mina egna känslor.
jag vet att man inte borde skriva ut allt exakt man känner på bloggen men nu måste jag.. måste skriva måste publicera och måste dricka oboy. det här med vänner som behandlar en som skit? hur mycket ska man ta? ska en vän kunna kalla en slampig? jag har en vän som nu har sårat mig massor. en vän som jag inte borde kalla vän, en vän som avslöjat alldeles för mycket om mig för folk som inte borde veta ett skit.. utan de har gjort ännu värre saker..
jag vet ingen har det lätt. alla har problem. Jag får ofta höra att jag lägger andras problem förre och tar inte tag i mina egna prolem förrns bristningsgränsen. det kanske e sant? men det är alltid lättare att ge råd till andra och inte ta åt sig själv inte följa sina egna råd..aja nu vill jag dricka upp min oboy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0