söndag

hej. meningen att jag ska skriva om vilken stört rolig helg jag har haft eller hur? allt som hänt denna helg stannar mellan mig och mina vänner! men jag lever! det är väl det ni behöver veta ;)
har vart duktig och pluggat idag! gjort klart både engelskan och svenskan weho!
jag känner mig hyffsat lycklig även om jag gråtit som en bebis idag, och även fast jag är långt nere just nu håller jag på att klättra upp. jag ska se avicii den 2 mars det räcker för mig.
tänkte se rebecca and fiona igen på berns eftersom de är så jävla bra, men nej det var 18 års gräns!
så får ta mig till milton keynes bowl och se SHM och calvin harris bland annat 14 juli KÖÖÖTTA
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0