jag vill kunna

vet ni vad jag vill kunna? jag vill kunna skriva såna där riktigt bra intressanta blogginlägg som bara gångar upp folk. såna man vill följa varje dag och verklgigen få inlevelse i personens liv. jag kan inte skriva fint men funderar på att börja lära mig det. detta kan bero på att mitt liv inte är fint, det är stört. inte vackert nånstans, inte för att det är negativt men vill ha lite mer blommor bakelser och allt det där riktigt fina i mitt liv.
Tumblr_lfoczmzpb91qajjdco1_500_large
bild 1 är en typsik bild ni ser i min blogg lite halv galen ego ja ni fattar
bild 2 är jätte fin vacker och fr en och drömma den är från weheartit..fattar ni vad det är jag vill?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0