tankar

det är såna här morgnar man njuter av, sitter och tänker igenom nattens drömmar försöker analysera dom. kommer fram till att..ja har ingen jevla aning om vad jag ska göra?
just nu går mitt liv ut på att tänka och dunka fin musik, och vara med mysiga vänner. det roligaste är att slå klackarna i taket. något jag gör för lite är att plugga.  jag vill idag bara fortsätta att ligga i sängen och tänka,titta på gamla bilder och njuta av livet istället måste jag njuta av en mattelektion. jag vill åka från sverige nu nu nu. det är 2 månader och 2 dagar kvar.sen slipper jag skit snack i 3 veckor, missar fester i 3 veckor och kommer sakna vänner i 3 veckor. men mest av allt ta hand om mig själv i 3 veckor.

en tänkande michelle..i den här stunden tänkte jag nog på hur mkt jag skulle dansa i helgen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0