lista lista lista 2010

nu är det 2011 höhö känns kostigt förutom årsumerna får ni en sån här!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
det här året var helt galer,va på språkresa bla. och sen en massa andra grejer verkligen! hahah inte alltid bra..hhaha
2. Höll du några av dina nyårslöften?
höll inte det i år heller faen alltså dåligt av mig!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
inte nån av mina vänner med flera vänners vänner XD
4. Dog någon som stod dig nära?
en vän som stog mig väldigt nära förut men vi har tappat kontakten helt under senaste året avled i år :/ R.I.P
5. Vilka länder besökte du?
finland(åland),england,frankrike,tyskland,danmark :)
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
hade nog det mesta i år hhahha..kommer faktist inte på något jag vill ha samma sak som i år fast mer ,;)
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?  
7 maj (kryssning) 31 maj,23 maj,23 juni-13 juli (hela torquay resan, 7-16 augusti(taize) 1 oktober (eller vänta kommer ju inte igåh nånting-.-)  30 december,25 september,4 december många datum!
8. Din största framgång 2010?
att jag till slut lyckades komma in på en skola jag ville gå på.
9. Största misstaget?
gjorde bort mig som faen på klassfesten..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
vart sjuk en del men inget allvarligt :P
11. Bästa köpet?
conversen hahah och jeansjackan och mina zebra strumpbyxor XD men annars biljetter till kryssningen :P
12. Vad spenderade du mest pengar på?
ni vill inte veta...dricka och mat typ X)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?  
kärlekn jag fick uppleva och alla nya vänner gamla också!
14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010?
telephone/stereo love/alors on danse/ OMG/ och hej monica hahah
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
jag har vart överlycklig 24/7! :D 
16. Vad önskar du att du gjort mer?
tänkt mer inte gjort så mkt dumt kanske..
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
slösat tid på värdelösa vänner..
18. Hur tillbringar du julen?
landet med lollo!
19. Var du kär i år?
ja! faktist var helt underbart! hade känslor fler än en gång..och fick min kärlek besvarad varje gång.. så great!
20. Favoritprogram på TV
sveska hollywood fruar och dhw och paradise hotel och kungarna av tylösand hahah! 
21. Bästa boken du läste i år?
läste jag en bok i år? kommer inte ihåg..
22. Största musikaliska upptäckten?
swedish house mafia och familjen!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
kamera!
25. Något du önskade dig men inte fick?
min superduper fekke jag plannerat XD
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
myskväll med massa vänner utomhus grillning och grejer awsome förutom 2 kompisar som sabba lite...
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
längre tid i torquay och taize!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
lite mognare om jag får säga det själv..iaf på hösten ;)
29. Vad fick dig att må bra?
vännerna(särskilt alice och lollo)
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
dregla över enrique iglesias!
31. Vem saknade du?
torquay och taize människorna!
32. Den bästa nya personen du träffade?
kan inte ranka nya vänner men taize,torquay nya klassen är underbar också!

publicerade den här fel ligger också på 2010 hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0