som det inte finns något imorron

gårdagen skulle varit en partykväll man inte skulle glöma då man skulle dansa tills man fick gå hem barfota..det var ungefär vad jag hade tänkt mig men det vart väldigt fel..hela kvällen vart  sne. började ute på ekerö med middag,eklig avokadooch lärde mig hur man gör en "bloody mary". Drog till sumpan fixade oss taggade till ordentligt drog till ung sat och prata med emmi en stund.köpte chips på hemköp...festade lite.
sen runt 23 var plannen att vi skulle dragit till nån "klubbgrej" i sumpan en liten fnittrig michelle gick dit och kom inte in!  plannen var att jag skulle möta 3 partyvänner som redan var där..men nej dörren var stängd. sura cheyer tog då en promis på sumpan för att lugna ner sig. gick inte.  runt 12 gick vi hem möte en gammal vän som jag sa lite för mycket till kanske.väl hemma så vart det dans och när hungern slog till runt halv 3 bakade vi chockladbollar..imorse 14.30 vart det frukost. somnade sent på småtimmarna
orkade ni läsa allt cred till er
och jag vet riktigt tråkigt inlägg men e inte sugen på att blogga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0