tooorsdag!

idag åkte jag till skoolan för att innse att lektionen var inställd så möte en kär vän vid gamla stan..åkte till slussen var helt säker på att jag var i gamla stan borta sådär klockan halv nio på morgonen XD  top iaf en kaffe i gamla stan sen så började jag min väg tillbaks till skolan åkte 3an hela vägen och vakna med att se hela sthlm och en kaffe mysigt! vad hände mer? plugga massor i skolan! jag och ebba trilla i trappan red på hennes rygg sen trilla vi AJ..
eftermiddagen spenderades i en brun fotölj på kungsholmen hos min kära vän ebba med kakaosmask och timmars skit snack bara mys sådär..liiiiiiite engelska pluggande också..men mys dag men riktigt jävla jobbigt eftersom det var så mkt plugg..

bra hållning! älskar ruggen på tröjan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0