Grattis bloggen 3 år!

jag har lyckats blogga i 3 år idag! under 3 år har jag gått igenom mycket! ni har fått följa mig igenom en liten fjortis period,dåliga perioder,helt underbara tider,semestrar,bråk med vänner, fester,pluggand ja hur mycket som helst som har hunnit hända på 3år! det är otroligt mycket hjärtan krossade,funnen kärlek ja..enda från  mars 2008 jag har mognat en massor och ja det har hänt s himla mycket! 

min första design som inte var från blogg.se! ;;)

sen den andra! sen har jag ju min 3dje nu!
             
så här såg jag ut ungefär när jag började blogga!
prippet e alltid med!

har hunnit slutat på innebandy!

vart i berlin!

sett ut så här!

hunnit gått på massa aik matcher och aik har hunnit ta sm guld

hunnit gått ut nian                                 hunnit dansa loss

slumpmässigt gjort men bloggen fyller 3 år idag vill ni se mer om vad som hänt får ni titta arkivet!


Kommentarer
Postat av: Fawsper

grattis miselle!

2011-03-28 @ 21:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0