home is is whereever with you


med risk för att låta larvig.
det finns vänner man tror aldrig ska svika än gör det endå stort.
det finns vänner som pratar skit om dig så fort du är borta en sekund.
det finns vänner som ljuger för dig varje dag.
det finns vänner som har dig som andrahandsval
det finns vänner som bara bryr sig om sina egna problem
är dessa verkligen dina vänner?

det finns såklart vänner som du kan förlåta för detta! men de vänner som aldrig svikit dig aldrig ljugit för dig eller något sånt? dom ska man vara rädd om det är inte många..mina 2 bästavänner är det bästa i världen, dom har aldrig svikit mig eller något sånt.dom är alltid på min sida även fast dom vet att jag har fel..tänker på mitt bästa. jag gör såklart samma sak för dom. jag kan säga allt till dom vilken tid på dygnet jag vill.  dom gör mig på toppen humör när jag gråter. vi kan sitta tysta i flera timmar utan att ha tråkigt. det är syskonen jag aldrig haft..att ha ett syskon måste kännas ungefär såhär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0