bara en liten tanke

frågan var..har någon svikit dig någon gång michelle?
svaret vart ett enkelt nej det tror jag väl inte
i mitt huvud var svaret jo det har väl hänt alldeles för många gånge, nästan alla mina vänenr har svikit mig flera än en gång. Jag vart helt tårögd när jag kom på detta. hon svarade att varför är du fortfarande kompisar då? mitt enkla svar vart man måste kunna förlåt? men sen tänkte jag efter hur mycket ska jag förlåta?
mina tankar har gått väldigt långt och mina förlåt gränser är enorma jag förlåter nästan allt. ville bara skriva av mig lite.
och det enda dom gör är átt skriker på varandra och jag vill vara kvar i norrland..weho vad kul att komma hem och skolan börjar imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0