familjefotot


thorildspla thorildsplan..jadu vad ska man säga? om 2 veckor ska jag stå coh göra reklam för denna skola på gymnasiemässan. Det ska bli kul faktist  men är som vanligt asnervös. Thorildsplan var mitt 3dje val.kom inte in på mina 2 första efetrsom jag vill läsa samhälle och bor i sumpan! det sög. Och kom ju inte in på thg först heller..
gymnasietiden har nog vart en av de bästa tiderna i mitt liv. Jag har haft såå JÄVLA kul! har gjort mycket som lilla michelle aldrig skulle göra i 8an eller knappt nian. Jag känner mig helt ärligt som en helt annan person jag mår oftast mycket bättre!. Det är vissa personer som påverkat min tid på gymnasiet både possitivt och negativt, ska inte gå in på något särskilt, men dessa 2 är de som har vart med mig nästan från start tills nu. dem är fina. när det krisade som mest då var de där..aja jag älskar att vara 17 eller nej det gör jag inte..men jag älskar att vara en snorunge. vill dock bli 18 snart så ag får göra vad jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0