sad

min älsklings sista match..
det känns liet jobbigt att det är sista matchen för kenny pavey på söndag. sen han började spela i aik har jag alltid haft en ltien crush på honom han har alltid vart min favorit spelare i aik. SÅ himla tuff och vilket kämparglöd.
han har klättrat upp på norra staketet och skurit upp hela fingret han har gort många fina mål han var med och tog 2lax9 och ja. Ska erkänna att jag hade nummer 14 när jag spela innebandyi stor del för att han hade nummer 14. detta känns som en mycket sorgligt stund jag och lollo har skrattat så mkt för jag tycker han påminner om al bundy¨.  Alla gånger jag lollo och kattis skrattat åt att ag är "kär" i honom hahaa..han har världens sötaste ungar
och ja vi får se han kanske kommer tillbaka man vet aldrig ;)
okej hur töntigt som helt men kände att detta var lite fint ;)

från expressen hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0