"ska ni till snaps ikväll?"

helgen, seg,förkyld,trevlig är väl sammanfattningen typ.
i lördags så möte jag upp ballis vi hängde i stan åt gott på waynes allt gick i stortsett snett men vi har lika jälva kul endå!! sen så möte jag upp emmi var överaskad av mina babys wedin och nea dem är så himla fina! sedan drogs det mot fridhems för att möta upp evelina vi drog till alvik där vi möte upp ebbsan och karin..åt och umgicks lite..sen vart det lite bråkigt...hehe...... och ja..snorungar.  möte upp erica sen vart det en seg mysig lördag kväll jag,evelina och erica vet egentligen inte riktigt vad vi gjorde men det var trevligt och mysigt


känner mig just nu lite halv cool lite halv bitter, ltie hej jag blir cepe på bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0