AIK

sen jag var på min första match runt 3 år,det var AIK-luleå ishockey faktist. ag kommer inte ihåg så mycket men tydligen var jag mer faccinerad av popcorna än ishockeyn. jag började gå på fotboll och ishockey väldigt ofta. sen jag var 12(?) eller 10(?) lollo vet, har jag haft årskort,på södra och på norra. det har alltid betyt så himla mycket för mig,folk som är medgångs supportrar eller ointresserade förstår inte kärleken för en klubb. jag ville bara säga förevigt trogen,alltid oavsett. 1 november 2009 kommer alltid vara en av det bästa dagarna i mitt liv då var väntan över då spruttades det champange över gator,dracks över hela solna,dansades i hela solna centrum,rev pubar,dansade på bord,kramades med folk som vart ens bästavänner bara för atd et var aikare.skit va det avr underbart
förlåt för mitt långa inlägg men det är kärlek för mig, de lämnar dig aldrig


men som även djurgårdare sagt vi har definitivt de bästa tiffona ;)

detta var under sm-guld firandet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0