flåååt

okeej dålig uppdate i knoow! men har haft fullt upp! i fredags var det ju maggio!! hela kvällen gick egentligen fel inget gick som vi tänkt oss...musiken var dock awsoomeeee! och jag och ebba hade riktigt bra!
vaknade upp imorse och mådde inte så bra..jag och ebba deggade mest hemma hela dagen,promenerade lite,var på moderna museet och tog det lungt. sen var jag i kista med mamma och åt indiskt! wehoo mums.. sen pressade jag mig själv för att komma ut en stund ikväll!  så drog till stan med ebba och kasper ltie senare kom andre också! vi ahr ja...höm..inga kommentare hahahha,så kom hem för en stund sen och nuu ska jag sova i min sääng så jävla skönt

maggio var grym

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0