det där med att fylla år

det finns en sak jag verkligen älskar och har gjort det sen jag föddes och det är att fylla år. jag har alltid älskat det där med litee extra uppmärksamhet, och det roligaste jag vet är att fixa en rejäl firning ;) jag tycker det är självklart att man ska bli firad när man fyller år och det gäller såklart alla inte bara mig!
nu är jag i fullgång att planera mitt 18 års firande..vilka ska man bjuda..allt är jätte svårt har liksom inte plats med alla..det sköna är att ingen better sig " jag fick inte komma på michelles kalas snyft" längre.. blir nog bara något för de som verkligen är roliga,står mig nära och vill fira mig..det som engagerar sig lite liksom hihi ;)
förra året när jag fyllde år ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0