lördag

myste hos nea..möte upp ebba vi åt feeett god mat på balkonge och hade det fett mys..sen kom kasper dåå cycklade vi till solna hängde lite där var jätte trevlig! men sen cyckla vi hem, men ja va hemma typ 23 en lördag kväll är ju inte sådär jätte kul så möte upp taxen och drog till ace! men jag måste säga att jag inte gillar ace..förlåt alla hipsters! men nej..ace är inget för mig och kommer antagligen inte gå dit igen! hyffsat billigt till 12 men ölen är ju lika billig på sommar ;) hahah nej jag dissar ace! donken var en självklarhet förre vi drog hem och sov riktigt gott och länge sen scones till frukost inte helt fel..nu ska jag jobba whöpwhöp varför e jag inte på aik matchen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0