nattinlägg

kände att jag behövde skriva av mig lite längesen jag gjorde det vill bara skriva ut lite känslor och lite tankar..jag har så jävla fullt upp just nu, har tidigare fått stress syndrom.. så mycket har jag jobb skola och allt går faktist hyffsat förstår inte hur jag orkar helt ärligt men är jävligt stolt över mig själv. det är inte alla som orkar haha..  kände som barcelona var något jag behövde vila upp mig tänka igenom allt och bara få vara mig själv i 4 dagar. Känns som jag har sat en stämpel på mig att jag måste orka allt jag gör.. jag måste orka plugga+jobba+festa+va en bra kompis+hinna träffa alla+hinna hjälpa till hemma+hinna va en bra dotter. ganska mycket krav. jag är väldigt besviken på att vissa inte förstår detta,men aja inget man kan göra åt?
man byter vänner inser vilka som inte alls passar in i ett liv, inser vilka som faktist ALDRIG sviker än, hur illa man än kan bete sig, hur elaka saker man än kan råka säga till någon så förlåter den dig alltid.
jag har inget krav på att vara nån särskilt sturebrutta,populär eller nåt jag vill bara va mig själv och ha jävligt kul.
inser att det faktist finns folk som tycker om mig för den vilket jag blir otroligt lycklig för. Jag e ganska lycklig faktist har folk att hålla värmen med under vintern om man säger så ;) 
men nu tänker jag skita i alla som *fult ord* som vill bråka med mig och pratar skit om mig, eller dissar mig för de tkr jag beter mig dåligt..
jag tänker leva mitt eget liv
kommer folk kommentera att jag är astöntig som skriver så här men behöver det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0