alohaa beatches!

igår var en helt suverän fredag måjag säga! dagen rullade på lite halvt..men möte upp ballis sedan drog vi till vapiano! det var riktigt längesen men vi åt en riktigt god pasta med räkor himmelskt! sat väl där en stund prata om allt och inget och myste bara helt enkelt! sedan drog vi till odenplan..där vi..ja..hehe..pratade fixa lite och sånt :)
sen såå sa jag hej då till alice och tänkte åka hem och lägga mig i sängen och soova..men icke sa nicke! träffade upp lite folk..och hade en riktigt rolig fredag!! vart inte direkt som planerna..men det var lyckat! imr åt jag och ebba lyxfrukost fattiga riddare och tog världens längsta prommis! okej inte riktigt..men långt XD
hhahahhahahahaahhahhah sitter och är asheeet vid footoboth och ska fixa mig lite inför kvällen nu!! vill ju va lite snyygg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0