michelle hissar och dissar!

 
hahah fin bild jag vet asgamal aja...jag hissar följande saker!
 
1.kid cudi och mgmt!

deras låt pursuit of happiness är fett! den passar för mig i precis alla sammanhang! och jag älskar både mgmt och kid cudi så det här sammerbetet kan inte bli mer än rätt!
 
2.sommar!

jag måste hissa sommar! det är nog den bästa klubben jag har vart på i stockholm
har alltid kul där! okej har inte hunnit besöka så många olika klubbar för hamnar alltid på sommar till slut..skön musik blandning och ja det e najs..
 
3.folk som bjuder på sig själva

vågar skratta åt sig själva när det gör misstag och vågar driva med sig själva..inte så jävla roligt annars..
jätte din bild här med men dessa saker dissar jag starkt
 
1.raggnings misslyckandet

visste inte riktigt vad jag skulle kalla det men kan förklara! när du är ute och blir uppraggad..killen börjar fråga vilka dina killkompisar är om du är tillsammans med nån av dom..och du blir typ förhörd..efter du sagt att du är single.. STELT håll er undan för det killar så jävla fel...
 
2. svensk sommar

life sucks
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0