ni fick inlägget lite sent!

inlägget därifrån trodde jag skulle publicerats redan i lördags men nej det ville det inte! har haft en toppen mysig helg! har hunnit med massa oc,solat,massa skvaller god mat och goda desserter har paddlat kajak och försökt komma ikapp cinderlla men det gick piss..
aja har i vilket fall haft en riktigt toppen kväll imorrse låg vi i sängen och lite skulle låtsas sova när familjen kom in..min lilltjej vart ju 18 år idag ett riktigt stort grattis!!! nu kan äntligen jag och min syster gå ut lagligt! vi är ganska trötta på våra urspårade hemmafester! fast kommer sakna de med åh aja pusspuss
snodde bilden från linda men där borta ser ni mig paddla!

Kommentarer
Postat av: taxen

tack babe, du är bäst!<3

2012-07-27 @ 02:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0