pigg och glad kexchocklad!

i torsdags glömde jag ju skriva fan ska ju bli en duktig bloggare igen! men då vart det iaf avskedsmiddag med ebba,karin och kasper! mysmys! vi gjorde ris och indisk kycklinggryta..sen jobbade jag kväll jätte spännande! sen vare ju fredag då jobbade jag dag höhöh..sen möte jag upp taxen och tog oss till kista shoppade litee och sen hamna vi hos mig åt vegetarisk fajitas så jävla gott! hade jätte kul! sen drog jag vidare till caribe! där jag möte upp cookie och hade en rolig kväll..men när fötterna gjorde för ont så drog vi till dovas och sen donken mycket trevlig kväll! nu ska jag möta upp ahlstrand och ta en prommis sen ryktas det om utgång ikv med? aja vi får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0